Sabtu, 4 April 2015

Sehari sehelai AlQuran An Nahl Ayat 27-42

 Assalamualaikum teman blog,

Terlewat lagi update bacaan hari ni, sekarang dah pukul 12lebih maknanya dah masuk 4hb. Takpalah lewat mcm mana pun tetap kena baca jugak kan.

Hari ni aku pergi rumah makcak, temankan habibi bersihkan depan rumah makcak tu, rumput dah naik sama tinggi dengan orang, kesian pulak bila dengar dia bersungut tp takdak siapa yang nak tolong buatkan untuk dia, biarlah aku berbakti kat dia sementara hayat dia masih ada ni. Aku gembira. Rasa macam berbakti kat mak aku sendiri. Sebelah malamnya pulak pergi rumah mak mentua, kak ipar masak gulai itik, balik dah lewat baru nak mengaji. Oh ya sebelum aku terlupa ayah yati biras aku meninggal hari ni. Eloklah sambil sedekah kat mak aku sedekahkan sekali kat dia.

Tahap mengantuk aku hari ni lebih dasyat dari kemarin, Teman semua sebelum aku terlena, mari kita teruskan dengan bacaan,

MEMBACA QURAN SATU HARI SATU HELAI

Tarikh:3/4/2015 (Jumaat)
Surah: An Nahl Ayat 27-42    
M/S    :270-271
Juzuk:14




صدق الله العظيم
Ayat 27-42 ✅

Teman-teman jom baca bersama, kita kutip pahala sama2 ya, ok sampai disini, aku masuk tidur dulu..maassalama...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan