Ahad, 5 April 2015

Aktiviti hari ni

Assalamu'alaykum teman blog,

Hujan renyai2 kat luar rumah, nyaman, tenang dan damai bila dengar bunyi hujan..dah lama tak hujan lebat kat sini, kalau hujan pun sekadar renyai2 ja sekejap dan kemudian stop.

Sibuk aku harini, sebelah pagi kelam kabut siapkan kek besday Misha, mula2 ingat tak mau buat sebab badan memang lemah, lesu dan tak larat. Tapi bila kenangkan besday dia bukan tiap2 hari, aku gagahkan juga, Ibu dia request kek marie, jenuh aku fikir mcm mana nak jadikan kek marie sebagai sebiji besday kek. Maklumlah selalu buat dalam loyang saja. Akhirnya jadi juga kek Misha, Macam nilah hasilnya kek dari kerja tangan orang yg tak pandai macam aku ni, mujur depa semua suka. Alhamdulillah.


Jangan ditanya kenapa nama Misha besar gedabak, hehe..aku buat guna coklat putih, acuan abjad tu besar gedabak..hai nasiblah..maybe next time boleh di improve.

Selepas habis hantar kek kat Misha, kami terus bergegas kerumah makcak untuk habiskan kerja2 yang belum siap kemarin, banyak lagi, rasanya 2 3 hari pun belum tentu siap. Aku ni tukang teman ja..habibi yang buat kerja. Tapi letihnya tempias juga kat aku.






Dah lepas maghrib baru kami balik rumah, banyak lagi yang belum settle tu, nanti kena pergi lagi. Oklah, aku belum update ayat untuk bacaan hari ni, kejap lagi aku post ya, kena buat entry lain, entry ni dah panjang lebar,ok teman, jumpa lagi next post..maassalama..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan